Kedvenc karakter

A minap szembejött velem egy kérdés amin annyit gondolkodtam, hogy úgy érzem muszáj megosztanom veletek, azt hogy mire jutottam, meg persze magát a kérdést is. A kérdés így szólt:

Ha az általad olvasott könyvek összes karaktere összegyűlne egy helyiségben, akkor te kit keresnél fel először közülük?

Ez a kérdés egy olyan gondolatlavinát indukált a fejemben, hogy kellett legalább fél óra, amíg nagyjából meg tudtam nevezni 5 karaktert akit biztosan felkeresnék. Az érdekessége számomra ennek a kérdésnek az, hogy szerintem az ember nem képes kiemelni egy karaktert a sok ezer közül, hiszen rengeteg jól megírt személyiséget vetettek már papírra. Valamint az, hogy a kedvencek közül is, mindenkit másért keresnék fel. Van akinek a háttértörténete volt megindító, magával sodró, volt akinek a jelleme, és volt akiket pont ezeknek hiányában szerettem volna személyesen megismerni. 

.Kíváncsian várom, hogy ti kiket keresnétek fel elsőként.