Írói véna - Q&A a karakterekkel

2.jpg

Lídia:

Bejelentettem a kihallgatói szobában a rendőrségen, hogy ha megölnék valakit, azt ügyesebben csinálnám. Meg vagyok győződve róla, hogy hiányzik belőlem a természetes túlélő ösztön...

Hajnalka:

Még gimnazista koromban, otthon kiszöktünk egy Paddy and the Rats koncertre. Mondanom se kell, nevelőapám által kiszabott büntetés még a mai napig érvényben lenne, ha nem lenne vajból a szíve

Dávid:

Elloptunk a haverokkal egy vízibiciklit Horvátországban.

Ákos:

A szüleim tudta nélkül csináltattam meg a tetoválásom.

Iza:

Bungee jumpingoltam egy nyaraláson.

Alex:

Véletlen fényvédőt tettem fel estére az arcomra, az éjszakai arckrémem helyett.

Zselyke:

Tetőre másztam részegen.

Haragosi:

Tanárnak álltam...

Pendrőczy:

Meztelenül táncoltam Szent Iván éjszakákán egy tumuluson.

Hollós:

Felültem egy lóra, amit kiengedtek legelni.